
Zákazníci - jak je získat a neztratit
•
Jazyk
čeština
Jak získáte ty nejlepší zákazníky? Poslechněte si dvouhodinový audioprogram „Zákazníci – jak je získat a neztratit“. Ujistěte se, že vydáváte energii správným směrem a ne na to, co zákazníci nechtějí a proto ani neocení. Naopak udělejte maximum pro to, abyste získali a udrželi zákazníky, kteří vám...
Jak získáte ty nejlepší zákazníky? Poslechněte si dvouhodinový audioprogram „Zákazníci – jak je získat a neztratit“. Ujistěte se, že vydáváte energii správným směrem a ne na to, co zákazníci nechtějí a proto ani neocení. Naopak udělejte maximum pro to, abyste získali a udrželi zákazníky, kteří vám budou přinášet nejen...
Jak získáte ty nejlepší zákazníky? Poslechněte si dvouhodinový audioprogram „Zákazníci – jak je získat a neztratit“. Ujistěte se, že vydáváte energii správným směrem a ne na to, co zákazníci nechtějí a proto ani neocení. Naopak udělejte maximum pro to, abyste získali a udrželi zákazníky, kteří vám budou přinášet nejen zisk, ale také k vám přivedou své známé a přátele. Zaměřte se na zákazníky, které již máte a budujte jejich loajalitu. Je to levnější než hledat stále nové zákazníky. Projděte úspěšně zkouškou zvanou „druhý prodej“ – protože teprve ten ověří, zda jste zákazníka opravdu získali a poskytli mu to, co očekával. Buďte vnímaví a nezastrašujte zákazníka razantním osobním projevem. Zákazník nemá rád příliš extrovertního prodejce. A nakonec postarejte se o to, aby od Vás odcházeli pouze ti zákazníci, kterých se sami chcete zbavit.
Audiokniha
rok vydání 2013
Omlouváme se, prodej již byl ukončen. Přejtěte na celou naší nabídku nebo klikněte na “Zobrazit podobné tituly”.
Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Věkový limit
- 0
-
Jazyk
- čeština
-
Délka
- 2 hodiny 8 minut
-
Ean
- 9990000107698