Objednávka

Zákazníci - jak je získat a neztratit

Bez hodnocení

Jak získáte ty nejlepší zákazníky? Poslechněte si dvouhodinový audioprogram „Zákazníci – jak je získat a neztratit“. Ujistěte se, že vydáváte energii správným směrem a ne na to, co zákazníci nechtějí a proto ani neocení. Naopak udělejte maximum pro to, abyste získali a udrželi zákazníky, kteří vám budou přinášet nejen zisk, ale také k vám přivedou své známé a přátele. Zaměřte se na zákazníky, které již máte a budujte...
Jak získáte ty nejlepší zákazníky? Poslechněte si dvouhodinový audioprogram „Zákazníci – jak je získat a neztratit“. Ujistěte se, že vydáváte energii správným směrem a ne na to, co zákazníci nechtějí a proto ani neocení. Naopak udělejte...

Zákazníci - jak je získat a neztratit

790 Kč

Podrobnosti

O knize

Jak získáte ty nejlepší zákazníky? Poslechněte si dvouhodinový audioprogram „Zákazníci – jak je získat a neztratit“. Ujistěte se, že vydáváte energii správným směrem a ne na to, co zákazníci nechtějí a proto ani neocení. Naopak udělejte maximum pro to, abyste získali a udrželi zákazníky, kteří vám budou přinášet nejen zisk, ale také k vám přivedou své známé a přátele. Zaměřte se na zákazníky, které již máte a budujte jejich loajalitu. Je to levnější než hledat stále nové zákazníky. Projděte úspěšně zkouškou zvanou „druhý prodej“ – protože teprve ten ověří, zda jste zákazníka opravdu získali a poskytli mu to, co očekával. Buďte vnímaví a...
Jak získáte ty nejlepší zákazníky? Poslechněte si dvouhodinový audioprogram „Zákazníci – jak je získat a neztratit“. Ujistěte se, že vydáváte energii správným směrem a ne na to, co zákazníci nechtějí a proto ani neocení. Naopak udělejte maximum pro to, abyste získali a udrželi zákazníky, kteří vám budou přinášet nejen zisk, ale také k vám...
Jak získáte ty nejlepší zákazníky? Poslechněte si dvouhodinový audioprogram „Zákazníci – jak je získat a neztratit“. Ujistěte se, že vydáváte energii správným směrem a ne na to, co zákazníci nechtějí a proto ani neocení. Naopak udělejte maximum pro to, abyste získali a udrželi zákazníky, kteří vám budou přinášet nejen zisk, ale také k vám přivedou své známé a přátele. Zaměřte se na zákazníky, které již máte a budujte jejich loajalitu. Je to levnější než hledat stále nové zákazníky. Projděte úspěšně zkouškou zvanou „druhý prodej“ – protože teprve ten ověří, zda jste zákazníka opravdu získali a poskytli mu to, co očekával. Buďte vnímaví a nezastrašujte zákazníka razantním osobním projevem. Zákazník nemá rád příliš extrovertního prodejce. A nakonec postarejte se o to, aby od Vás odcházeli pouze ti zákazníci, kterých se sami chcete zbavit.

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat