Objednávka

Nákupy OnaDnes - získejte 20% slevu s kódem ONADNES24

Před-svědčování

Před-svědčování
Audiokniha

82 % (41 Hodnocení)

Před-svědčování

82 % (41 Hodnocení)

Podrobnosti

O knize

Cialdiniho nová audiokniha postavená na konceptu před-svědčování opřeném o poslední vědecké poznatky a metodách úspěšných mistrů vlivu změní způsob, jakým uvažujete o marketingu, obchodním vyjednávání, propagandě, zkrátka ovlivňování druhých. To nové, co Robert Cialdini přináší, je změna úhlu pohledu. Svůj klasický...
Cialdiniho nová audiokniha postavená na konceptu před-svědčování opřeném o poslední vědecké poznatky a metodách úspěšných mistrů vlivu změní způsob, jakým uvažujete o marketingu, obchodním vyjednávání, propagandě, zkrátka ovlivňování druhých. To nové, co Robert Cialdini přináší, je změna úhlu pohledu. Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu...
Cialdiniho nová audiokniha postavená na konceptu před-svědčování opřeném o poslední vědecké poznatky a metodách úspěšných mistrů vlivu změní způsob, jakým uvažujete o marketingu, obchodním vyjednávání, propagandě, zkrátka ovlivňování druhých. To nové, co Robert Cialdini přináší, je změna úhlu pohledu. Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal už před pětatřiceti lety. Úspěch první knihy a miliony prodaných výtisků ve více než 31 jazycích – byl ale jen začátkem. Tématem přesvědčování se autor zabýval i nadále a výsledkem je tato mimořádná audiokniha Před-svědčování. Na rozdíl od Zbraní vlivu, které radí, jak se bránit manipulativním technikám, se Cialdini nyní soustřeďuje na to, jak účinně ovlivňovat druhé, samozřejmě v etických mezích. A přináší zásadně nový, přitom vědecky podložený objev: nejdůležitější není samotné sdělení, ale jak zapůsobíme na posluchače ještě před ním. Na tom závisí, zda posluchač naše sdělení ochotně přijme a nechá se jím ovlivnit, nebo ho odmítne – ve skutečnosti už předem. Dovedná práce s pozorností vede podle Cialdiniho k tzv. před-svědčení posluchače a následně také k žádaným výsledkům. Nejde tedy o to, že byste museli měnit postoje či názory svých posluchačů. Stačí vám správně naladit publikum ještě před tím, než po něm něco chcete. Dostanete ho tak tam, kam potřebujete. Bezbolestně.

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

82%

(41 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

17.1.2019

1

Za mě předvědl R. Cialdini opravdu výbornou práci v převedení obtížně čitelných vědeckých článků do populární, dobře čitelné formy (seznam použitých zdrojů je na neuvěřitelných 77 stranách!!). Jednotlivé kapitoly, věnující se konkrétním způsobům před-svědčování jsou uvozeny obecným textem, doplněným množstvím většinou velmi zajímavých psychologických experimentů, které potvrzují úvodní obecnou část.
Za mě předvědl R. Cialdini opravdu výbornou práci v převedení obtížně čitelných vědeckých článků do populární, dobře čitelné formy (seznam použitých zdrojů je na...
Za mě předvědl R. Cialdini opravdu výbornou práci v převedení obtížně čitelných vědeckých článků do populární, dobře čitelné formy (seznam použitých zdrojů je na neuvěřitelných 77 stranách!!). Jednotlivé kapitoly, věnující se konkrétním způsobům před-svědčování jsou uvozeny obecným textem, doplněným množstvím většinou velmi zajímavých psychologických experimentů, které potvrzují úvodní obecnou část.
Číst více
30.7.2018

1

Zajímavé čtení. Některé věci se rozhodně dají využít/použít (samozřejmě v dobrém). A zajímavé se dozvědět, jak někdy naše myšlení nelogicky/logicky funguje.

Více od autora:

Robert B. Cialdini

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat