Podrobnosti
-
Interpret
-
Nakladatel
Kategorie
-
Věkový limit
- 0
-
Jazyk
- čeština
-
Délka
- 2406 s
-
Datum vydání
- 20.12.2016
O knize
Jak už název napovídá, jde o téma velmi aktuální. Kniha je určena všem podnikatelům, kteří se v krizi buď ocitli a řeší jak se z ní dostat ven nebo těm, kteří se jí snaží předejít. Nabízí ucelený pohled na krizi firmy, její signály, formy krize a hlavně možnosti řešení jak krizi čelit a jak se jí ideálně vyhnout. Obsah: Co je to krize firmy a jak se projevuje Nejčastější signály krize firmy Jednoduchá analýza aktiv a pasiv Jak nalézt příčiny krize Jaká jsou řešení krize Jak si vypracovat strategický plán boje proti krizi Jak se chovat v krizi a jak realizovat plán boje proti krizi Rada na závěr: Podnikání by mělo přinášet radost
Jak už název napovídá, jde o téma velmi aktuální. Kniha je určena všem podnikatelům, kteří se v krizi buď ocitli a řeší jak se z ní dostat ven nebo těm, kteří se jí snaží předejít. Nabízí ucelený pohled na krizi firmy, její signály, formy krize a hlavně možnosti řešení jak krizi čelit a jak se jí ideálně vyhnout. Obsah: Co je to krize...
Jak už název napovídá, jde o téma velmi aktuální. Kniha je určena všem podnikatelům, kteří se v krizi buď ocitli a řeší jak se z ní dostat ven nebo těm, kteří se jí snaží předejít. Nabízí ucelený pohled na krizi firmy, její signály, formy krize a hlavně možnosti řešení jak krizi čelit a jak se jí ideálně vyhnout. Obsah: Co je to krize firmy a jak se projevuje Nejčastější signály krize firmy Jednoduchá analýza aktiv a pasiv Jak nalézt příčiny krize Jaká jsou řešení krize Jak si vypracovat strategický plán boje proti krizi Jak se chovat v krizi a jak realizovat plán boje proti krizi Rada na závěr: Podnikání by mělo přinášet radost
Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!
a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.
Otevřít v Microsoft Edge
Přesto pokračovat