Objednávka

Získejte slevu na nákup až 500 Kč. 

Ako si získavať priateľov a pôsobiť na ľudí

Recenze(739)

83 %

(739 Recenzí)

Jazyk

čeština

Viete ako urobiť dobrý dojem, efektívne komunikovať a získať si priazeň ľudí? Nadčasový bestseller Dalea Carnegieho je nabitý spoľahlivými radami a na vrchol úspechu vyniesol už tisíce ľudí. Uplatnením jeho princípov dosiahnete aj vy svoj maximálny potenciál v osobnom a pracovnom živote, a to aj v...
Viete ako urobiť dobrý dojem, efektívne komunikovať a získať si priazeň ľudí? Nadčasový bestseller Dalea Carnegieho je nabitý spoľahlivými radami a na vrchol úspechu vyniesol už tisíce ľudí. Uplatnením jeho princípov dosiahnete aj vy svoj maximálny potenciál v osobnom a pracovnom živote, a to aj v súčasnej zložitej a...
Viete ako urobiť dobrý dojem, efektívne komunikovať a získať si priazeň ľudí? Nadčasový bestseller Dalea Carnegieho je nabitý spoľahlivými radami a na vrchol úspechu vyniesol už tisíce ľudí. Uplatnením jeho princípov dosiahnete aj vy svoj maximálny potenciál v osobnom a pracovnom živote, a to aj v súčasnej zložitej a konkurenčnej dobe.

Audiokniha

Novinka

rok vydání 2025

Podrobnosti

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

83%

(739 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

21.2.2023

18

Zajímavá kniha, ve které se můžete celkem dobře a jednoduše naučit komunikaci mezi lidmi, pochopení jejich jednání ať v běžném životě či pracovním. Je dobrá pro vedoucího člověka, aby věděl jak nepůsobit autoritativně a povýšeně na své zaměstnance, ale i pro zaměstnance jak slušným a asertivním způsobem mluvit se svým šéfem. Jsou zde i popsané mezilidské vztahy a způsob bezkonfliktního jednání mezi...
Zajímavá kniha, ve které se můžete celkem dobře a jednoduše naučit komunikaci mezi lidmi, pochopení jejich jednání ať v běžném životě či pracovním. Je dobrá pro...
Zajímavá kniha, ve které se můžete celkem dobře a jednoduše naučit komunikaci mezi lidmi, pochopení jejich jednání ať v běžném životě či pracovním. Je dobrá pro vedoucího člověka, aby věděl jak nepůsobit autoritativně a povýšeně na své zaměstnance, ale i pro zaměstnance jak slušným a asertivním způsobem mluvit se svým šéfem. Jsou zde i popsané mezilidské vztahy a způsob bezkonfliktního jednání mezi sebou.
Číst více Číst více
10.5.2017

18

Dejte někomu nůž a použije ho proti vám,dejte ho jinému a bude s ním krájet mrkev. Tato kniha dává návod,vysvětluje,učí.Je na nás,jak ji použijeme. Mohlo by to vypadat,že je to návod na to,jak manipulovat lidi kolem. Můžeme to i zkusit a možná to chvíli bude procházet,ale pokud k tomu nepřidáme pořádnou dávku sebereflexe a taky pokory,lidi nás stejně brzy prokouknou. Mně osobně kniha trochu...
Dejte někomu nůž a použije ho proti vám,dejte ho jinému a bude s ním krájet mrkev. Tato kniha dává návod,vysvětluje,učí.Je na nás,jak ji použijeme. Mohlo by to...
Dejte někomu nůž a použije ho proti vám,dejte ho jinému a bude s ním krájet mrkev. Tato kniha dává návod,vysvětluje,učí.Je na nás,jak ji použijeme. Mohlo by to vypadat,že je to návod na to,jak manipulovat lidi kolem. Můžeme to i zkusit a možná to chvíli bude procházet,ale pokud k tomu nepřidáme pořádnou dávku sebereflexe a taky pokory,lidi nás stejně brzy prokouknou. Mně osobně kniha trochu nastavila zrcadlo a trochu otevřela dveře. nevím,jestli jsem víc oblíbená,ale uvědomila jsem si,za kolik problémů ve vztazích s lidmi,si můžu sama.
Číst více Číst více

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat