Číst ukázku

Stáhněte si ukázku:

Máte stále hlad?

David Ludwig

198 Kč

Žánr: Zdravý způsob života
Počet stran: 440
Nakladatel: Jota
Rok vydání: 2018
Jazyk: Český
Dostupný formát: epub, mobi

Expert a „válečník proti obezitě“ přepisuje pravidla hubnutí, diet a zdraví.

 

Zapomeňte na vše, co jste se učili o držení diet. Známý endokrinolog dr. David Ludwig vysvětluje v knize Máte stále hlad?, proč tradiční diety nefungují, a ukazuje nový radikální plán, který vám pomůže zhubnout bez hladovění, zlepšit zdraví a cítit se báječně.

Více než dvě desetiletí stál dr. Ludwig v čele výzkumu kontroly hmotnosti. Jeho průkopnické studie ukazují, že naše tukové buňky nerostou v důsledku přejídání. Je to přesně naopak – tukové buňky byly naprogramovány k růstu, což nás vede k tomu, abychom se přejídali.

O tom, kolik kil přiberete, nebo ztratíte, tedy rozhodují tukové buňky. Nízkotučné diety pracují proti vám, protože tukové buňky hromadí více kalorií pro sebe a jen málo jich ponechávají pro zbytek těla. Tento „hladový tuk“ rozjíždí nebezpečný řetězec reakcí, které způsobují, že se cítíte nevyrovnaně a vyhladověle a váš metabolismus se zpomaluje. Když ale kalorie omezíte, situaci ještě zhoršíte, protože vyvstane boj mezi vaší myslí a metabolismem. Takže nakonec přiberete, i když jste chtěli zhubnout.

 

Kniha Máte stále hlad? odmítá všechny nízkokalorické diety a nabízí třífázový program, který kalorie nechává stranou a cílí přímo na tukové buňky. Recepty a jídelní plány zahrnují výborné pokrmy s vysokým obsahem tuku (jako jsou ořechy, ořechová másla, mléčné výrobky s vysokým obsahem tuku, avokádo, tmavá čokoláda), chutné bílkoviny a přírodní sacharidy. A výsledek? Tukové buňky uvolňují nadbytečné kalorie a vy ztrácíte kilogramy a centimetry, a to bez hladovění a vnitřního boje.

 

 

***

 

David S. Ludwig, MD, PhD, je praktikující endokrinolog, badatel a profesor na Harvardu. Řídí rovněž New Balance Foundation Obesity Prevention Center v bostonské dětské nemocnici. Jeho výzkum se zaměřuje na to, jak strava ovlivňuje hormony, metabolismus, tělesnou hmotnost a duševní pohodu. Magazín Time ho nazval „bojovníkem proti obezitě“, a to kvůli jeho veřejným aktivitám za lepší stravování. Často se objevuje také v médiích. Publikoval přes 150 vědeckých článků a je autorem několika knih.
Dr. Ludwig žije v Brookline v Massachusetts se svou ženou Dawn a dvěma dětmi. O víkendech rád za pěkného počasí jezdí na kole podél řeky Charles.


Uživatelské recenze

Pro vložení uživatelské recenze se musíte přihlásit

Zorka Bartoňová

26. 04. 2018

Ach jo. Je to kniha která může fungovat v Americe, odkud je i autor. Je to prostředí, kde jsou běžně k dostání pro nás hůř dostupné suroviny, obzvlášť nebydlíte- li ve velkém městě a nemáte-li nacpanou peněženku. Dozvíte se, jak si máte vybavit kuchyň, abyste si mohli vůbec připravovat doporučená jídla! Tady jsem se docela pobavila. Tato dieta je skoro totožná s aktualizovanou Atkinsonovou dietou, která je také rozdělená do tří fází. Je méně přísná, než ta původní ze sedmdesátých let, v ní se prvních čtrnáct dní směla za den, kromě masa, tuku, sníst jen miska zeleniny. Elektronické knihy mi normálně nevadí, už jsem si jich koupila celou řadu. V tomto případě mi vadí, že se nedá obyčejně listovat. Tiskárnu nemám.


Doporučujeme