Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Hana Svobodová , Lenka Mynářová , Roman Kozel

339 Kč

Žánr: Reklama, marketing, obchod
Počet stran: 304
Nakladatel: Grada
Rok vydání: 2011
Jazyk: Český
Dostupný formát: epub, pdf, mobi
Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu.

Uživatelské recenze

Pro vložení uživatelské recenze se musíte přihlásit

Doporučujeme