Mezinárodní marketing

Hana Machková

254 Kč

    Formát titulu:
    Kategorie: Reklama, marketing, obchod
    Počet stran: 200
    Nakladatel: Grada
    Rok vydání: 2015
    Jazyk: Český
    Dostupný formát: epub, pdf, mobi
    Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.
    Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.

Uživatelské recenze

Pro vložení uživatelské recenze se musíte přihlásit