Číst ukázku

Stáhněte si ukázku:

Marketing kulturního dědictví a umění

Radka Johnová

319 Kč

    Formát titulu:
    Kategorie: Reklama, marketing, obchod
    Počet stran: 288
    Nakladatel: Grada
    Rok vydání: 2008
    Jazyk: Český
    Dostupný formát: pdf
    Manažeři a pracovníci kulturních organizací a studenti vysokých škol dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Autorka, s mnoha zkušenostmi z praxe a akademické sféry, si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu. Zpracování cvičení na koncích kapitol dovede pracovníky organizace k ucelenému marketingovému auditu, vytvoře
    ní strategie a marketingového plánu.

Uživatelské recenze

Pro vložení uživatelské recenze se musíte přihlásit