Číst ukázku

Stáhněte si ukázku:

Marketing kulturního dědictví a umění

Radka Johnová

319 Kč

Žánr: Reklama, marketing, obchod
Počet stran: 288
Nakladatel: Grada
Rok vydání: 2008
Jazyk: Český
Dostupný formát: pdf
Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Zkušená autorka si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu.

Uživatelské recenze

Pro vložení uživatelské recenze se musíte přihlásit