Objednávka

Myslete jednoduše

Myslete jednoduše
E-kniha

65 % (8 Hodnocení)

Myslete jednoduše

65 % (8 Hodnocení)

E-kniha - pdf, epub, mobi

rok vydání 2016

Omlouváme se, prodej již byl ukončen. Podívejte se níže na dostupné varianty nebo přejděte na celou naší nabídku.

Podrobnosti

  • Nakladatel
  • Kategorie
  • Formát
    • pdf, epub, mobi
  • Věkový limit
    • 0
  • Jazyk
    • čeština
  • Počet stránek
    • 248
  • Délka ukázky
    • 15 %
  • ISBN epub
    • 978-80-265-0536-5
  • ISBN pdf
    • 978-80-265-0535-8

O knize

Ken Segall je zkušený marketér, který mimo jiných značek podporoval i Apple. Pracoval se Stevem Jobsem jako kreativní ředitel agentury vytvářející pro Apple reklamní kampaně. Byl u zrodu legendární kampaně Think Different a je zodpovědný za ono malé „i“, které je součástí názvu nejpopulárnějších produktů firmy Apple....
Ken Segall je zkušený marketér, který mimo jiných značek podporoval i Apple. Pracoval se Stevem Jobsem jako kreativní ředitel agentury vytvářející pro Apple reklamní kampaně. Byl u zrodu legendární kampaně Think Different a je zodpovědný za ono malé „i“, které je součástí názvu nejpopulárnějších produktů firmy Apple. Kena jako autora...
Ken Segall je zkušený marketér, který mimo jiných značek podporoval i Apple. Pracoval se Stevem Jobsem jako kreativní ředitel agentury vytvářející pro Apple reklamní kampaně. Byl u zrodu legendární kampaně Think Different a je zodpovědný za ono malé „i“, které je součástí názvu nejpopulárnějších produktů firmy Apple. Kena jako autora čtivých a vysoce inspirativních textů známe i u nás – jeho kniha „Šíleně jednoduché: Posedlost jako základ úspěchu Apple“ vyšla před časem česky a byla doprovázena u nás, obdobně jako všude ve světě, velkým pozitivním ohlasem. Letošní novinka „Myslete jednoduše – jak chytří lidé poráží komplexitu“ byla v červnu uvedena na pulty amerických knihkupců a byla vřele přijata v klasických i sociálních médiích. Jeden komentář za všechny (od Steve Haydena, bývalého top manažera Ogilvy & Mather): “Oblíbený komunikační poradce Steve Jobse vytvořil příručku, kterou by si měl přečíst každý, kdo si chce zjednodušit svoji cestu k úspěchu. Ken Segall shromáždil nejlepší know-how z různých odvětví od leaderů z celého světa a kombinuje je se svými zkušenostmi z raketové jízdy s firmou Apple – od boje za přežití až po získání globální tržní dominance.” Ken Segall uvádí svoji novou knihu tím, že jednoduchost představuje ve světě obchodu pravděpodobně nejsilnější zbraň. Dokáže získat zákazníky, motivovat zaměstnance, překonat konkurenci a přimět lidi i firmy jednat účinně a inovativně. Stojí to ale námahu, prostě „jednoduchost není nic jednoduchého“. Autor v 7 kapitolách své nové knihy odhaluje její tajemství a vysvětluje na názorných příkladech, že jednoduchost musí být součástí firemní strategie, věcí top managementu i celého týmu a – v neposlední řadě – být prostě elegantní.

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

65%

(8 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

19.8.2017

1

V jednoduchosti je krása... knížka na různých příkladech ukazuje, kde všude jednoduchost uspěla. Může být pro někoho inspirací, ale mě tentokrát nezaujal autorův styl. Plus za zmínku české Kofoly.
V jednoduchosti je krása... knížka na různých příkladech ukazuje, kde všude jednoduchost uspěla. Může být pro někoho inspirací, ale mě tentokrát nezaujal autorův...
V jednoduchosti je krása... knížka na různých příkladech ukazuje, kde všude jednoduchost uspěla. Může být pro někoho inspirací, ale mě tentokrát nezaujal autorův styl. Plus za zmínku české Kofoly.
Číst více
5.9.2018
Knížka mě donutila opět se zamyslet nad tím, co je pro nás ve firmách vážně důležité. Navíc mi nahrála několik dobrých nápadů, které stojí za to dál ve firmě rozvádět. Princip jednoduchosti je skvělý, tak nějak ve mě dříme celou dobu a já vím, že to je ta cesta, která mě vždycky lákala. Jak jednoduše komunikovat a sdělovat to důležité. V této knize pro tuto cestu najdete skvělou inspiraci v příkladech...
Knížka mě donutila opět se zamyslet nad tím, co je pro nás ve firmách vážně důležité. Navíc mi nahrála několik dobrých nápadů, které stojí za to dál ve firmě...
Knížka mě donutila opět se zamyslet nad tím, co je pro nás ve firmách vážně důležité. Navíc mi nahrála několik dobrých nápadů, které stojí za to dál ve firmě rozvádět. Princip jednoduchosti je skvělý, tak nějak ve mě dříme celou dobu a já vím, že to je ta cesta, která mě vždycky lákala. Jak jednoduše komunikovat a sdělovat to důležité. V této knize pro tuto cestu najdete skvělou inspiraci v příkladech z praxe.
Číst více Číst více

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat