Objednávka

Hitmakeři

Hitmakeři
E-kniha

71 % (30 Hodnocení)

Hitmakeři

71 % (30 Hodnocení)

E-kniha - epub, mobi

rok vydání 2017

Ihned ke stažení

Podrobnosti

  • Nakladatel
  • Kategorie
  • Formát
    • epub, mobi
  • Věkový limit
    • 0
  • Jazyk
    • čeština
  • Délka ukázky
    • 15 %
  • ISBN
    • 978-80-755-5026-2

O knize

„Hitmakeři jsou výpravou do světa populárních hitů. Skvělé čtení a zajímavépoznatky podložené řadou výzkumů. Knihu si musíte přečíst,ať už se sami pokoušíte o hit, anebo prostě pomáháte někomu jinémudobýt svět.“— Michal „Majkláč“ Novák, zakladatel Bandzone.cz O knize Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že...
„Hitmakeři jsou výpravou do světa populárních hitů. Skvělé čtení a zajímavépoznatky podložené řadou výzkumů. Knihu si musíte přečíst,ať už se sami pokoušíte o hit, anebo prostě pomáháte někomu jinémudobýt svět.“— Michal „Majkláč“ Novák, zakladatel Bandzone.cz O knize Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně...
„Hitmakeři jsou výpravou do světa populárních hitů. Skvělé čtení a zajímavépoznatky podložené řadou výzkumů. Knihu si musíte přečíst,ať už se sami pokoušíte o hit, anebo prostě pomáháte někomu jinémudobýt svět.“— Michal „Majkláč“ Novák, zakladatel Bandzone.cz O knize Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí. Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii vkusu a fungování kulturních trhů, které nenápadně utvářejí naše životy. Boří sentimentální showbyznysové mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách dělil od úplného selhání jenom krůček. Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí. Dozvíte se například: - proč se nejhůře šíří velké inovace a nejlépe naopak věci povědomé, jen lehce vylepšené (a jak hledat „optimální novost“) - že viralita neexistuje, protože hity se šíří v kaskádách, a jak vytvořit globální kaskádu - že velkou roli při šíření hitů hraje náhoda, které však můžeme pomoct - jak moc účinné je nejen v textu, ale i v hudbě a designu pracovat s repeticí - že vkus je z velké části výsledkem všeho, s čím se daný člověk setkal, ne nějakého vrozeného nastavení či výchovy - jak přimět lidi, aby o vašem produktu mluvili, a proč musí být zajímavý především pro širší okruh mimo vaše přátele - proč je tak zásadní chápat Facebook jako noviny - jak těžit z opakované expozice, tedy vystavení vašemu produktu - proč se preference jiných často stávají našimi vlastními a jak toho využít - že pravidlo módy zní „nové je dobré, staré je špatné a hodně staré je opět dobré“ a jak z tradice udělat módu O autorovi Derek Thompson je uznávaným redaktorem časopisu The Atlantic, do něhož přispívá články o ekonomice a médiích. Pravidelně se podílí na podcastu Here and Now v National Public Radio a často vystupuje v televizi, včetně stanic CBS a MSNBC. Magazíny Inc. i Forbes ho uvedly na seznamu „30 pod 30“. Žije v New Yorku. Více informací Web knihy: www.hitmakeri.cz Sledujte hashtag #hitmakeri

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

71%

(30 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

23.5.2018

2

Hitmakeři jsou i nejsou návodem na bestseller. Svazek se zabývá hlavně psychologií obecenstva a tímm, co všechno se děje v rovině mezi produktem a obecenstvem. Tohle autor ukazuje na písničkách, výtvarném umění, seriálech i knihách a ukazuje, co všechno má a může mít vliv na to, že se konkrétní věc stane globàlním fenoménem.
Hitmakeři jsou i nejsou návodem na bestseller. Svazek se zabývá hlavně psychologií obecenstva a tímm, co všechno se děje v rovině mezi produktem a obecenstvem. Tohle...
Hitmakeři jsou i nejsou návodem na bestseller. Svazek se zabývá hlavně psychologií obecenstva a tímm, co všechno se děje v rovině mezi produktem a obecenstvem. Tohle autor ukazuje na písničkách, výtvarném umění, seriálech i knihách a ukazuje, co všechno má a může mít vliv na to, že se konkrétní věc stane globàlním fenoménem.
Číst více
12.12.2019

1

Nechápu tak nízké hodnocení. Knížka je plná příběhů, neopakuje se, jako většina knih, které mají 300 stran a stačilo by jim 30. Je velmi originální, čtivá a pokud si zapamatujete 10% informaci a faktů, budete i tak mega obohacení o skvělé poznatky, které vám můžou v budoucnu helfnout v byznyse.
Nechápu tak nízké hodnocení. Knížka je plná příběhů, neopakuje se, jako většina knih, které mají 300 stran a stačilo by jim 30. Je velmi originální, čtivá a...
Nechápu tak nízké hodnocení. Knížka je plná příběhů, neopakuje se, jako většina knih, které mají 300 stran a stačilo by jim 30. Je velmi originální, čtivá a pokud si zapamatujete 10% informaci a faktů, budete i tak mega obohacení o skvělé poznatky, které vám můžou v budoucnu helfnout v byznyse.
Číst více

Více od autora:

Derek Thompson

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat