Objednávka

Před-svědčování

Před-svědčování
E-kniha

82 % (41 Hodnocení)

Před-svědčování

82 % (41 Hodnocení)

E-kniha - epub, mobi

rok vydání 2016

Ihned ke stažení

Podrobnosti

O knize

Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy – 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích – byl ale jen začátkem. Tématem přesvědčování (anglicky persuasion) se autor zabýval i nadále a výsledkem je mimořádně čtivá kniha Před-svědčování (Pre-suasion). Na...
Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy – 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích – byl ale jen začátkem. Tématem přesvědčování (anglicky persuasion) se autor zabýval i nadále a výsledkem je mimořádně čtivá kniha Před-svědčování (Pre-suasion). Na rozdíl od Zbraní vlivu,...
Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy – 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích – byl ale jen začátkem. Tématem přesvědčování (anglicky persuasion) se autor zabýval i nadále a výsledkem je mimořádně čtivá kniha Před-svědčování (Pre-suasion). Na rozdíl od Zbraní vlivu, které radí, jak se bránit manipulativním technikám, se Cialdini nyní soustřeďuje na to, jak účinně ovlivňovat druhé, samozřejmě v etických mezích. A přináší zásadně nový, přitom vědecky podložený objev: nejdůležitější není samotné sdělení, ale jak zapůsobíme na posluchače ještě před ním. Na tom závisí, zda posluchač naše sdělení ochotně přijme a nechá se jím ovlivnit, nebo ho odmítne – ve skutečnosti už předem. # V KNIZE SE DOZVÍTE: - Co je to privilegovaný moment, v němž máte největší šanci ovlivnit druhé - Že lidé považují za nejdůležitější to, na co se zrovna soustředí – a jak toho využít - Které marketingové a reklamní postupy fungují či nefungují, a proč - Čím nás při komunikaci ovlivňuje okolní fyzické prostředí - O neuvěřitelné účinnosti podvědomých asociací, které mění náš úsudek - Jak fungují atraktory, které automaticky přitáhnou pozornost, a jak magnetizéry, které pozornost dokážou udržet - Příklady mistrovských přesvědčovacích výkonů těch nejlepších vyjednavačů a obchodníků # O autorovi Dr. ROBERT B. CIALDINI je nejcitovanější sociální psycholog dneška, který se po celou svou profesní dráhu zabývá mechanismy ovlivňování a přesvědčování (persuaze). Jeho kniha Zbraně vlivu – Manipulativní techniky a jak se jim bránit (Influence) je široce uznávaným základním dílem tohoto oboru. Cialdini při své práci kombinuje zkoumání praktik komunikačních profesionálů (marketérů, obchodníků, lidí z reklamní a PR branže) s vědeckými, behaviorálními experimenty. Cialdini je emeritním profesorem psychologie a marketingu na Arizonské státní univerzitě v USA. Současně je ředitelem mezinárodně působící společnosti INFLUENCE AT WORK (www.influenceatwork.com), která poskytuje konzultace a školení, jak využít autorovy poznatky v praxi; Cialdini byl například poradcem Baracka Obamy během jeho volební kampaně.

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

82%

(41 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

17.1.2019

1

Za mě předvědl R. Cialdini opravdu výbornou práci v převedení obtížně čitelných vědeckých článků do populární, dobře čitelné formy (seznam použitých zdrojů je na neuvěřitelných 77 stranách!!). Jednotlivé kapitoly, věnující se konkrétním způsobům před-svědčování jsou uvozeny obecným textem, doplněným množstvím většinou velmi zajímavých psychologických experimentů, které potvrzují úvodní obecnou část.
Za mě předvědl R. Cialdini opravdu výbornou práci v převedení obtížně čitelných vědeckých článků do populární, dobře čitelné formy (seznam použitých zdrojů je na...
Za mě předvědl R. Cialdini opravdu výbornou práci v převedení obtížně čitelných vědeckých článků do populární, dobře čitelné formy (seznam použitých zdrojů je na neuvěřitelných 77 stranách!!). Jednotlivé kapitoly, věnující se konkrétním způsobům před-svědčování jsou uvozeny obecným textem, doplněným množstvím většinou velmi zajímavých psychologických experimentů, které potvrzují úvodní obecnou část.
Číst více
30.7.2018

1

Zajímavé čtení. Některé věci se rozhodně dají využít/použít (samozřejmě v dobrém). A zajímavé se dozvědět, jak někdy naše myšlení nelogicky/logicky funguje.

Více od autora:

Robert B. Cialdini

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat