Číst ukázku

Stáhněte si ukázku:

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

Martina Blažková

319 Kč

Žánr: Management, řízení, personalistika
Počet stran: 280
Nakladatel: Grada
Rok vydání: 2007
Jazyk: Český
Dostupný formát: pdf
Kniha je praktickým rádcem a průvodcem na cestě vaší firmy k úspěchu. Dozvíte se, jak může firma pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit svůj obrat i zisk, upevnit svou pozici ve vysoce konkurenčním prostředí nebo si udržet zákazníky. Velký důraz je kladen na praktické využití poznatků a úspěšnou aplikaci předložených principů a postupů v praxi. Kniha je jedinečná tím, že se čtenář na příkladech firem aktivně vžívá do jejich situace a chápe následky jednotlivých marketingových kroků ve firemní praxi, takže je následně dokáže aplikovat ve své vlastní praxi. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti v knize najdou srozumitelné a čtivé vysvětlení principů a postupů marketingového řízení a plánování, vhodných zejména pro malé a střední firmy.

Uživatelské recenze

Pro vložení uživatelské recenze se musíte přihlásit