Objednávka

Vyhrajte každý den 300 Kč na nákup a zapojte se do slosování o čtečku PocketBook.

Principy strategie

Principy strategie
Tištěná kniha

85 % (7 Hodnocení)

Principy strategie

85 % (7 Hodnocení)

Tištěná kniha - brožovaná

rok vydání 2016

239 Kč

Běžná cena 299 Kč

Ušetříte 60 Kč

Vyprodáno

Podrobnosti

O knize

Tři velcí vizionáři IT technologií. Tři mimořádné životy, tři mimořádné zkušenosti. Jak se vize stávají skutečností? Tato kniha skvěle a naprosto přesně vysvětluje jak tři legendární top manažeři z oboru hi-tech změnili svět, ve kterém žijeme. Není jen o strategiích, které jsou vhodné pro technologicky orientované...
Tři velcí vizionáři IT technologií. Tři mimořádné životy, tři mimořádné zkušenosti. Jak se vize stávají skutečností? Tato kniha skvěle a naprosto přesně vysvětluje jak tři legendární top manažeři z oboru hi-tech změnili svět, ve kterém žijeme. Není jen o strategiích, které jsou vhodné pro technologicky orientované firmy, ale ukazuje, jak...
Tři velcí vizionáři IT technologií. Tři mimořádné životy, tři mimořádné zkušenosti. Jak se vize stávají skutečností? Tato kniha skvěle a naprosto přesně vysvětluje jak tři legendární top manažeři z oboru hi-tech změnili svět, ve kterém žijeme. Není jen o strategiích, které jsou vhodné pro technologicky orientované firmy, ale ukazuje, jak postupují silní, zapálení a erudovaní lídři. Bill Gates, Andy Grove a Steve Jobs uvedli v období mezi roky 1968 a 1976 na podnikatelskou scénu tři společnosti, které dokázaly definovat podobu hi-tech světa, vytvořily zisk ve výši mnoha miliard dolarů a přeměnily navždy naše životy. Jak se jim něco tak neuvěřitelného mohlo podařit? Kniha Principy strategie se jako první zabývá souhrnným pohledem na životy a práci těchto tří mimořádných osobností – zkoumá jejich úspěchy i prohry, definuje, co je spojuje i odlišuje. David Yoffie a Michael Cusumano, významní profesoři z oboru podnikání, studovali tyto tři lídry a jejich společnosti po dobu téměř třiceti let, tedy v době, kdy sami vyučovali byznysové strategie, inovace a podnikání na Harvard Business School a na MIT Sloan School of Management.

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

85%

(7 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

6.8.2018
Noooo, jak to říct. Prvních 50 stran jsem měl problém, než jsem se zorientoval a pochopil styl, jakým je kniha psána. Vznikala velmi dlouho a pojednává o třech leadrech a třech velkých společnostech, které každý vznikla úplně jiným přístupem a přitom společně změnily svět. Pojednává o tom, jak vidět "za roh" budoucích trendů trhu a společnosti a jaké nástroje pro to zvolily tyto společnosti. Nakonec...
Noooo, jak to říct. Prvních 50 stran jsem měl problém, než jsem se zorientoval a pochopil styl, jakým je kniha psána. Vznikala velmi dlouho a pojednává o třech...
Noooo, jak to říct. Prvních 50 stran jsem měl problém, než jsem se zorientoval a pochopil styl, jakým je kniha psána. Vznikala velmi dlouho a pojednává o třech leadrech a třech velkých společnostech, které každý vznikla úplně jiným přístupem a přitom společně změnily svět. Pojednává o tom, jak vidět "za roh" budoucích trendů trhu a společnosti a jaké nástroje pro to zvolily tyto společnosti. Nakonec jsem si ji zařadil mezi výborné knihy tohoto žánru a doporučuji všem, které zajímají tyto osobnosti a celkově podnikání.
Číst více Číst více
7.2.2017
Prijemna kniha

Další knihy od autorů

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat