Objednávka

Vyhrajte každý den 300 Kč na nákup a zapojte se do slosování o čtečku PocketBook.

Překnížkováno
Tištěná kniha

79 % (34 Hodnocení)

Překnížkováno

Tištěná kniha - brožovaná

rok vydání 2010

182 Kč

Běžná cena 249 Kč

Ušetříte 67 Kč

Skladem 5 ks

Podrobnosti

O knize

Jaká jsme čtenářská kultura? Silná, nebo slabá? Setrvalá, nebo upadající? Jsou stesky nad úpadkem čtení oprávněné, nebo jde jen o pohodlný kulturní katastrofismus? Kniha se zabývá těmito i dalšími otázkami, přičemž vychází z výsledků třetího statistického výzkumu čtenářů a čtení v České republice, který organizovala v...
Jaká jsme čtenářská kultura? Silná, nebo slabá? Setrvalá, nebo upadající? Jsou stesky nad úpadkem čtení oprávněné, nebo jde jen o pohodlný kulturní katastrofismus? Kniha se zabývá těmito i dalšími otázkami, přičemž vychází z výsledků třetího statistického výzkumu čtenářů a čtení v České republice, který organizovala v roce 2013 Národní...
Jaká jsme čtenářská kultura? Silná, nebo slabá? Setrvalá, nebo upadající? Jsou stesky nad úpadkem čtení oprávněné, nebo jde jen o pohodlný kulturní katastrofismus? Kniha se zabývá těmito i dalšími otázkami, přičemž vychází z výsledků třetího statistického výzkumu čtenářů a čtení v České republice, který organizovala v roce 2013 Národní knihovna spolu s Ústavem pro českou literaturu AV ČR. Hlavním tématem výzkumu je knižní trh — kolik knih kupujeme, kolik za ně vydáváme, podle čeho si je vybíráme, proč je nekupujeme, které instituce známe. V knize dochází i na čtení, čtení digitální, veřejné knihovny, naše oblíbené knihy a mnohé další. Čtení toho na nás ví hodně.

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

79%

(34 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

25.4.2015

1

Velmi zajímavá publikace přinášející mnoho cenných informací zejména pro autory a nakladatele. Pro mne jako autora z ní plyne poučení, že nejlepší "marketing" je nebýt drahý, a tím získat více čtenářů a jejich ohlasů, které mne inspirují k další tvorbě.
Velmi zajímavá publikace přinášející mnoho cenných informací zejména pro autory a nakladatele. Pro mne jako autora z ní plyne poučení, že nejlepší "marketing" je...
Velmi zajímavá publikace přinášející mnoho cenných informací zejména pro autory a nakladatele. Pro mne jako autora z ní plyne poučení, že nejlepší "marketing" je nebýt drahý, a tím získat více čtenářů a jejich ohlasů, které mne inspirují k další tvorbě.
Číst více
19.12.2020
Zajímavá publikace, byť jedinou novinkou pro mě bylo, že nejoblíbenější knihou je Babička.

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat