Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Výška
- 212.00 mm
-
Šířka
- 156.00 mm
-
Hloubka
- 22.00 mm
-
Hmotnost
- 0.50 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 320
-
Typ vazby
- brožovaná
-
Ean
- 9788026210269
-
ISBN
- 9788026210269
O knize
Cílem publikace je představit vývoj a význam teorie a praxe vzdělávání dospělých a přiblížit vznik a rozvoj andragogické vědy v mezinárodním kontextu. Obsah je orientován jednak na teoretické poznatky z učení a vzdělávání dospělých, jednak na praktické aplikace do oblasti rozvoje a řízení lidí. Věnuje se také...
Cílem publikace je představit vývoj a význam teorie a praxe vzdělávání dospělých a přiblížit vznik a rozvoj andragogické vědy v mezinárodním kontextu. Obsah je orientován jednak na teoretické poznatky z učení a vzdělávání dospělých, jednak na praktické aplikace do oblasti rozvoje a řízení lidí. Věnuje se také podnikovému (firemnímu)...
Cílem publikace je představit vývoj a význam teorie a praxe vzdělávání dospělých a přiblížit vznik a rozvoj andragogické vědy v mezinárodním kontextu. Obsah je orientován jednak na teoretické poznatky z učení a vzdělávání dospělých, jednak na praktické aplikace do oblasti rozvoje a řízení lidí. Věnuje se také podnikovému (firemnímu) vzdělávání, kompetencím a kvalifikaci lektora či legislativě ve vzdělávání dospělých v ČR. Kniha je určena studentům VŠ, učitelům, akademickým a vědeckým pracovníkům, tutorům, lektorům, manažerům, a metodikům vzdělávání, tvůrcům vzdělávací politiky, personalistům a odborníkům na HR. Doc. PhDr. Jaroslav Veteška, Ph.D., patří k velmi fundovaným odborníkům v oblasti andragogiky a řízení lidských zdrojů u nás. Jeho práce týkající se kompetencí ve vzdělávání patří ke špičkovým dílům v oboru.