Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Překladatel
-
Výška
- 206.00 mm
-
Šířka
- 146.00 mm
-
Hloubka
- 17.00 mm
-
Hmotnost
- 0.32 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 256
-
Typ vazby
- brožovaná
-
Ean
- 9788026220794
-
ISBN
- 9788026220794
O knize
Kniha Tonyho Osgooda, britského odborníka na problematiku podpory lidí s mentálním postižením a chováním náročným na péči, vychází z metody podpory pozitivního chování (angl. zkratka PBS). Tato metoda představuje komplexní a etický systém, který napomáhá snižovat výskyt náročného chování u dětí a dospělých s hlubším...
Kniha Tonyho Osgooda, britského odborníka na problematiku podpory lidí s mentálním postižením a chováním náročným na péči, vychází z metody podpory pozitivního chování (angl. zkratka PBS). Tato metoda představuje komplexní a etický systém, který napomáhá snižovat výskyt náročného chování u dětí a dospělých s hlubším mentálním nebo...
Kniha Tonyho Osgooda, britského odborníka na problematiku podpory lidí s mentálním postižením a chováním náročným na péči, vychází z metody podpory pozitivního chování (angl. zkratka PBS). Tato metoda představuje komplexní a etický systém, který napomáhá snižovat výskyt náročného chování u dětí a dospělých s hlubším mentálním nebo vývojovým postižením, včetně autismu. Náročné chování je vždy určitou formou komunikace, která z nějakých důvodů nemůže probíhat standardním způsobem. Osgood nabízí řadu strategií a praktických návodů, jak umožnit lidem s mentálním postižením či autismem, aby k prosazení svých potřeb využívali jiné způsoby než náročné chování. Nabízí možnosti a postupy pro různé situace, ať už v rodině, ve škole, či v prostředí sociálních služeb. Osgood vždy doporučuje přístup zaměřený na člověka a zdůrazňuje potřebu zachovat jeho individualitu. Každá kapitola obsahuje otázky k diskusi nebo zamyšlení. Hlavním cílem této knihy je zlepšit kvalitu života všech zúčastněných, jak osob, které podporu potřebují, tak i těch, kteří jim ji mají poskytovat: pečovatelů i rodičů. Tony Osgood pracoval téměř třicet let v oblasti mentálního postižení, autismu, duševního zdraví a tělesného postižení. Působil jako lektor pro mentální a vývojové postižení v Tizard Centre na univerzitě v Kentu. Od roku 2004 do roku 2019 vyučoval jak na bakalářském stupni studia, tak i na magisterském a postgraduálním stupni se speciálním důrazem na problémové chování, přístupy zaměřené na člověka a podporu pozitivního chování. Před působením na akademické půdě byl zaměstnán na manažerských pozicích i v přímé práci s klienty. Nyní poskytuje konzultace a píše na plný úvazek.