Ale jo... Po předchozí trilogii vystřihl Ryan Anthony do jisté míry rutinérský kousek se steampunkovým nádechem, třemi hlavními liniemi a s postavami, které jsou mezi sebou provázané víc, než by se na první pohled zdálo. Rádoby nelítostná špionka, lump z mokré čtvrti a námořní důstojník, ti všichni zažívají dobrodružství s hojností akčních scén - v městských ulicích, na palubách lodí, v džunglích,...
Ale jo... Po předchozí trilogii vystřihl Ryan Anthony do jisté míry rutinérský kousek se steampunkovým nádechem, třemi hlavními liniemi a s postavami, které jsou...
Ale jo... Po předchozí trilogii vystřihl Ryan Anthony do jisté míry rutinérský kousek se steampunkovým nádechem, třemi hlavními liniemi a s postavami, které jsou mezi sebou provázané víc, než by se na první pohled zdálo. Rádoby nelítostná špionka, lump z mokré čtvrti a námořní důstojník, ti všichni zažívají dobrodružství s hojností akčních scén - v městských ulicích, na palubách lodí, v džunglích, chrámech i v podzemí, bojují s nepřátelskou imperiální velmocí, se Zkaženými pseudolidmi... a s draky. Tady se jim říká draggové, jejich krev má různé zajímavé účinky a lidi jsou holt svině, schopné pro tu vzácnou tekutinu vykrvit majestátní, nebezpečné tvory třeba do posledního. Leč svět se mění, rovnováha sil se zvolna přesouvá. A mně se nějak nechtělo držet palce lidstvu.
Hlavní hrdinové jsou poněkud generičtí a vůbec by "Oheň probuzení" byl skvělým námětem pro velkolepou RPG. S veškerou rozmanitostí prostředí, principem fungování dračí krve (zastupujícím magii), množstvím NPC, zbraní, odstupňovaných nepřátel, s kapkou romantiky, i ta zápletka o záchraně světa - opravdu dokonalý materiál pro počítačovou hru a to myslím bez jakéhokoliv despektu.
Ačkoliv děj většinu stránek zběsile pádil, občas přece jen upadal do stereotypu a přinášel chvíle nudy. Rozseknout dilema "tři nebo čtyři?" pomohla až otázka, jestli bych šla do pokračování (ale jo) a zda bych ten špalek byla ochotná absolvovat v budoucnu znovu (ale jo). 70%
Číst více
Číst více