Objednávka

Vyhrajte každý den 300 Kč na nákup a zapojte se do slosování o čtečku PocketBook.

Komunikace v pomáhajících profesích

Komunikace v pomáhajících profesích
Tištěná kniha

87 % (9 Hodnocení)

Komunikace v pomáhajících profesích

87 % (9 Hodnocení)

Tištěná kniha - brožovaná

rok vydání 2021

226 Kč

Běžná cena 269 Kč

Ušetříte 43 Kč

Skladem 2 ks

Podrobnosti

O knize

Kniha vás směřovat bude k vedení rozhovoru, který je z pohledu druhého účastníka příjemný. Postupně si projdete rozhovorem krok za krokem a seznámíte se s komunikačními dovednostmi, které vám usnadní porozumět druhému a nabídnout mu vaše sdělení přijatelným způsobem. V první části kniha nabízí možnosti, jak zahájit...
Kniha vás směřovat bude k vedení rozhovoru, který je z pohledu druhého účastníka příjemný. Postupně si projdete rozhovorem krok za krokem a seznámíte se s komunikačními dovednostmi, které vám usnadní porozumět druhému a nabídnout mu vaše sdělení přijatelným způsobem. V první části kniha nabízí možnosti, jak zahájit rozhovor a nezkazit ho...
Kniha vás směřovat bude k vedení rozhovoru, který je z pohledu druhého účastníka příjemný. Postupně si projdete rozhovorem krok za krokem a seznámíte se s komunikačními dovednostmi, které vám usnadní porozumět druhému a nabídnout mu vaše sdělení přijatelným způsobem. V první části kniha nabízí možnosti, jak zahájit rozhovor a nezkazit ho dříve, než začne. V druhé části se zaměřuje na takové reakce na sdělení druhého, aby mohl své téma dokončit podle svých představ. V závěru se seznámíte s postupy, jak sdělovat informace, názory a rady, aby byly pro druhého přijatelné. Kniha je určená především pro odborníky v pomáhajících profesích. PhDr. Martin Dlabal, Ph.D., je klinický psycholog, psychoterapeut a vysokoškolský pedagog. Kromě toho se věnuje lektorské činnosti v oblasti komunikačních strategií, relaxačních metod a hypnózy.

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

87%

(9 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

19.2.2024

1

Vynikající kniha. Velmi užitečné informace.
11.11.2021
Kniha, která je místy zdánlivě banální, ale opravdu zdánlivě. Cítím fakt rozdíl mezi tím, když se řekne "Máš krásnej účes" a "Mně se líbí tvůj účes". První poznámka zní, jako že o druhém člověku rozhodujeme, tou druhou jen vyjadřujeme svůj názor. Ještě markantnější je to tehdy, když je mluvčí v pozici autority. Druhá užitečná věc bylo upozornění na to, že parafrázování není prosté opakování svými...
Kniha, která je místy zdánlivě banální, ale opravdu zdánlivě. Cítím fakt rozdíl mezi tím, když se řekne "Máš krásnej účes" a "Mně se líbí tvůj účes". První poznámka...
Kniha, která je místy zdánlivě banální, ale opravdu zdánlivě. Cítím fakt rozdíl mezi tím, když se řekne "Máš krásnej účes" a "Mně se líbí tvůj účes". První poznámka zní, jako že o druhém člověku rozhodujeme, tou druhou jen vyjadřujeme svůj názor. Ještě markantnější je to tehdy, když je mluvčí v pozici autority. Druhá užitečná věc bylo upozornění na to, že parafrázování není prosté opakování svými slovy, ale můžeme při něm nějaký aspekt zdůraznit nebo potlačit: třeba "nikdy se mi nic nepovede" lze zmírnit na "Máte pocit, že se vám věci často nedaří". jen se obávám, že lidi, kteří by tu knihu nejvíc potřebovali, si ji nepřečtou
Číst více Číst více

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat