Objednávka

Vyhrajte každý den 300 Kč na nákup a zapojte se do slosování o čtečku PocketBook.

Bez loga

Bez loga
Tištěná kniha

89 % (70 Hodnocení)

Bez loga

89 % (70 Hodnocení)

Tištěná kniha - vázaná s laminovaným potahem a přebalem

rok vydání 2010

427 Kč

Běžná cena 548 Kč

Ušetříte 121 Kč

Vyprodáno

Podrobnosti

O knize

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve 20. století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní...
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve 20. století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka až do té míry,...
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve 20. století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem.

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

89%

(70 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

14.9.2015

10

Pokud jste nikdy nepropadli značkám, patříte mezi ty šťastnější. Drtivá část mého okolí značkám holduje a tato kniha je vlastně takovým historickým průvodcem po dnešních největších značkách a jejich praktikách v minulosti a dnes. Abych řekl pravdu, spousta věci mě nepřekvapila a pár šokovalo. Už jsou dávno pryč časy, kdy značka znamenala zaručenou dobrou kvalitu. Přetvoření značky v něco odhmotněného,...
Pokud jste nikdy nepropadli značkám, patříte mezi ty šťastnější. Drtivá část mého okolí značkám holduje a tato kniha je vlastně takovým historickým průvodcem po...
Pokud jste nikdy nepropadli značkám, patříte mezi ty šťastnější. Drtivá část mého okolí značkám holduje a tato kniha je vlastně takovým historickým průvodcem po dnešních největších značkách a jejich praktikách v minulosti a dnes. Abych řekl pravdu, spousta věci mě nepřekvapila a pár šokovalo. Už jsou dávno pryč časy, kdy značka znamenala zaručenou dobrou kvalitu. Přetvoření značky v něco odhmotněného, jež nemá s výrobky nic společného, je vlasně náplní dnešních světových značek. Ruku v ruce s využívání pracovní síly, manipulací politiky a obcházením zákonů. Platí zde klasické pán psovi, pes ocasovi. Těžko bych popsal rozhořčení, které ve mně narůstalo s každou řádkou, kterou jsem přečetl. Všichni cítíme nátlak a všudypřítomnost reklam. Vnucování se životního stylu a nastavování standardů krásy a štěstí. Tato kniha je jedna z těch která otevírá oči nevědomým a podporuje oheň uvědomělým. Je to další dobrá kniha, kterou stojí za to přečíst.
Číst více Číst více
27.4.2011

7

Neuvěřitelně komplexní analýza (především) negativního působení nadnárodních korporací. Kniha je rozdělena do čtyř kapitol - první, nazvaná Bez prostoru, pojednává o aktuální absenci "čehokoliv neoznačkovaného". Ať už se jedná o sportovce, kteří vypomáhají budovat značce image, či někteří hudebníci, kteří mohou klidně skládat antiglobalizační texty, ovšem i oni na koncertech často nějakou korporaci...
Neuvěřitelně komplexní analýza (především) negativního působení nadnárodních korporací. Kniha je rozdělena do čtyř kapitol - první, nazvaná Bez prostoru, pojednává o...
Neuvěřitelně komplexní analýza (především) negativního působení nadnárodních korporací. Kniha je rozdělena do čtyř kapitol - první, nazvaná Bez prostoru, pojednává o aktuální absenci "čehokoliv neoznačkovaného". Ať už se jedná o sportovce, kteří vypomáhají budovat značce image, či někteří hudebníci, kteří mohou klidně skládat antiglobalizační texty, ovšem i oni na koncertech často nějakou korporaci propagují, až po samotné hudební styly, např. Hip - hop, který vznikl s účelem bojovat se sociálními rozdíly ve společnosti a univerzity, které jsou přímo zahlceny reklamou. Další kapitola Bez výběru zpochybňuje konkurenci v éře globálního kapitalismu, neboť snaha neoliberálních vlád (USA a VB) v 80. letech o co největší deregulaci firem uvolnila cestu fúzím korporací a vzniku mnoha monopolů. Předposlední část Bez práce odhaluje zřejmě nejhrůznější aspekt nadnárodních korporací, a to tzv. robotárny, kde panují příšerné pracovní podmínky (vynucené přesčasy, do očí bijící nesouměřitelnost mezi výplatami zaměstnanců a konečnou cenou vyrobeného zboží, potlačování odborů atd.). V asi nejzajímavější kapitole Bez loga nám je na závěr zmapována historie antiglobalizačního aktivismu, který vyvrcholil v roce 1999 v Seattlu. Přestože jsem měl nemalá očekávání, kniha je předčila a poskytla mi spoustu důležitých informací. Dokonce ani levicové smýšlení spisovatelky zde není příliš patrné, takže pokud Vás toto téma alespoň trošku zajímá, neváhejte a běžte si knihu koupit. :)
Číst více Číst více

Více od autora:

Naomi Klein

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat