Číst ukázku

Stáhněte si ukázku:

Programujeme hry v jazyce C#

Mokhtar M Khorshid , Petr Roudenský

189 Kč

Žánr: Informatika, výpočetní technika
Počet stran: 248
Nakladatel: Computer Press
Rok vydání: 2015
Jazyk: Český
Dostupný formát: pdf

Chcete se naučit programovat, ale všechny příručky jsou zbytečně složité? Láká vás vytvoření vlastní hry, ale nevíte, jak na to? Naučte se jazyk C# při vytváření her – prakticky, bez zbytečné teorie a s plně funkčními výsledky.

Dvojice autorů vás zábavnou formou výuky seznámí se základy C#. Každá z devíti kapitol představuje ucelený projekt, na kterém se postupně naučíte pracovat se základními i pokročilými konstrukcemi jazyka. Kniha obsahuje minimum teorie, veškeré nové informace jsou čtenáři předkládány na praktické bázi v podobě nové funkčnosti právě rozpracované hry. Při vývoji postupujete krok za krokem a vytváříte hru zcela od začátku až po hotový výsledek.

Publikace vás mimo jiné naučí, jak:
* Korektně zpracovat všechny možné vstupy od hráče
* Navrhnout logiku a hlavní smyčku hry
* Průběžně počítat hráčovo skóre
* Vytvářet nepřátele a modelovat jejich chování
* Zobrazovat a pracovat s herní mapou
* Pohybovat s herní postavou v prostředí hry


O autorech:
Petr Roudenský pracuje pro přední světovou IT společnost Logica, externě spolupracuje v oblasti počítačových her s tuzemskou společností Conquest Entertainment a.s. Je autorem několika her pro děti, knihy Vytváříme PC hry. V knize se podílel na většině textu a konceptu aplikací.

Mokhtar M. Khorshid pracuje jako výzkumník v oboru umělé inteligence na univerzitě v Albertě. Je držitelem Microsft Certified Professional, s technologií .NET pracuje od roku 2004. Jako zkušený vývojář s praxí v oblasti počítačových her se podílel se na úpravách textu a je autorem ukázek kódu.


Uživatelské recenze

Pro vložení uživatelské recenze se musíte přihlásit

Šimon Španihel

10. 12. 2017

V případě, že si chcete vyzkoušet napsat jednoduché hry v jazyce C#, a dáte přednost tomu, aby vás někdo vedl, pak vám tato knížka ukáže, jak na textové hry v ASCII grafice – oko bere, šibenice, sbírání předmětů, pexeso – a grafické hry, kde se zopakuje sbírání předmětů, a navíc přijde na řadu základní kostra 2D střílečky s kosmickou lodí. Postupy jsou jasné a dají se snadno replikovat. Knihu bych však nedoporučil úplným začátečníkům. Minimálně znalost prostředí Microsoft Visual Studio se hodí, aby člověk zbytečně netápal. Záměrem autorů bylo na hrách demonstrovat základní principy jazyka C# a to se jim také povedlo.


Doporučujeme