Objednávka

GIMP 2.8 - Uživatelská příručka pro začínající grafiky

GIMP 2.8 - Uživatelská příručka pro začínající grafiky
E-kniha

Bez hodnocení

GIMP 2.8 - Uživatelská příručka pro začínající grafiky

Bez hodnocení

E-kniha - pdf

rok vydání 2013

Ihned ke stažení

Podrobnosti

O knize

GIMP 2.8 - Uživatelská příručka pro začínající grafiky Začínáte s tvorbou grafiky nebo jste se rozhodli přejít na GIMP jako bezplatnou alternativu k ostatním grafickým editorům? Potřebujete novou inspiraci pro další práci? Tato kniha vás provede uživatelským prostředím a nástroji GIMPu a předvede jejich praktické...
GIMP 2.8 - Uživatelská příručka pro začínající grafiky Začínáte s tvorbou grafiky nebo jste se rozhodli přejít na GIMP jako bezplatnou alternativu k ostatním grafickým editorům? Potřebujete novou inspiraci pro další práci? Tato kniha vás provede uživatelským prostředím a nástroji GIMPu a předvede jejich praktické využití na konkrétních...
GIMP 2.8 - Uživatelská příručka pro začínající grafiky Začínáte s tvorbou grafiky nebo jste se rozhodli přejít na GIMP jako bezplatnou alternativu k ostatním grafickým editorům? Potřebujete novou inspiraci pro další práci? Tato kniha vás provede uživatelským prostředím a nástroji GIMPu a předvede jejich praktické využití na konkrétních projektech. Uživatelská příručka pro začínající grafiky není pouze sbírkou krokových postupů, ale také základem pro rozvoj kreativních dovedností, díky nimž budete pomocí GIMPu schopni převést vaše nápady do reality. Na konkrétních projektech se naučíte, jak přesně a rychle vytvářet grafiku úplně od nuly, navrhovat loga a ikony, rozpohybovat vlastní animace a kreativně využívat nástroje, které GIMP nabízí. Autor se v knize mimo jiné věnuje těmto tématům: - Nastavení GIMPu a instalace užitečných zásuvných modulů - Tvorbě vlastních klasických i dynamických stop štětců - Práci s textem a zajímavými textovými efekty - Jednoduchým i pokročilým výběrům a vrstvám - Vytváření vzorů úplně od nuly a jejich využití - 3D efektům a mapováním grafiky na trojrozměrné objekty - Práci s vektory a jejich využití při tvorbě log a ikon - Tvorbě tlačítek a navigací nejen pro webové stránky - Rozpohybování obrazu a exportu animací - Fotografice, fotomontážím a maskám vrstev - A kreativnímu využitím GIMPu (PixelArt a další) O autorovi: Petr Němec je zapálený fanda technických novinek, svobodného softwaru a designu. Současně se studiem na technické univerzitě se realizuje psaním odborných článků a návodů na předních tuzemských portálech nejen o Linuxu.

Více od autora:

Petr Němec

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat