Číst ukázku

Stáhněte si ukázku:

    Formát titulu:
    Kategorie: Informatika, výpočetní technika
    Počet stran: 256
    Nakladatel: Computer Press
    Rok vydání: 2015
    Jazyk: Český
    Dostupný formát: pdf

    Staňte se guru tvorby reklamních textů!

    Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné informace, jak svou tvorbu ještě zlepšit.

    Pětice copywriterů a obsahových stratégů, která s texty pro nejrůznější účely pracuje denně, vás zasvětí do tvorby textů na míru. Ať už se jedná o PR články, webcopy, PPC inzeráty či slogany, texty na internetové obchody nebo komunikaci na sociálních sítích, naučíte se text správně strukturovat, orientovat na cílové publikum a předat požadovanou informaci. V knize najdete ke všem probíraným tématům spousty příkladů z praxe, na kterých výklad snadno pochopíte v širších souvislostech.

    Publikace vás mimo jiné naučí:
    - Orientovat se v základech marketingu a copywritingu
    - Vyhnout se chybám, které snižují kvalitu vašich textů
    - Přizpůsobit podobu copy cílovému nasazení
    - Optimalizovat webové texty pro cílové publikum i vyhledávače
    - Vytvářet copy přímo pro internetové obchody
    - Využít potenciál sociálních sítí
    - Tvořit publikační plán a obsahovou strategii
    - Měřit účinnost svých textů a vyhodnocovat jejich přínos


    Anna Sálová vystudovala politologii a žurnalistiku a psaním se začala živit v jednom již neexistujícím IT časopise. Od roku 2012 se věnovala copywritingu jako freelancer a současně spolupracovala s H1.cz, kde nyní působí jako obsahový stratég. O copywritingu píše na annacopy.cz.

    Zuzana Veselá napsala první placené články v 19 letech a poslední 2 roky se zaměřuje na webový copywriting. O copywritingu píše na vesela-copywriterka.cz.

    Jana Šupolíková vystudovala tradiční žurnalistiku, ale velmi brzy se začala zaměřovat především na texty v online prostředí. Ať už to byla publicistika, PR texty, blogování nebo webcopy. Online psaní se věnuje celkem 7 let.


Uživatelské recenze

Pro vložení uživatelské recenze se musíte přihlásit

Doporučujeme