Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Formát
- epub, mobi
-
Věkový limit
- 0
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 320
-
Délka ukázky
- 10 %
O knize
Na českém trhu ojedinělá publikace prof. Jana Průchy, nestora čeké pedagogiky, poskytuje informace o tom, jak jsou utvářeny vzdělávací systémy v zahraničí. Celkově je popsáno 30 vzdělávacích systémů v Evropě a dále v Japonsku, Kanadě a USA. Přehledně, systematicky, srozumitelně. Pan profesor vytvořil touto publikací...
Na českém trhu ojedinělá publikace prof. Jana Průchy, nestora čeké pedagogiky, poskytuje informace o tom, jak jsou utvářeny vzdělávací systémy v zahraničí. Celkově je popsáno 30 vzdělávacích systémů v Evropě a dále v Japonsku, Kanadě a USA. Přehledně, systematicky, srozumitelně. Pan profesor vytvořil touto publikací unikátní podklad ke...
Na českém trhu ojedinělá publikace prof. Jana Průchy, nestora čeké pedagogiky, poskytuje informace o tom, jak jsou utvářeny vzdělávací systémy v zahraničí. Celkově je popsáno 30 vzdělávacích systémů v Evropě a dále v Japonsku, Kanadě a USA. Přehledně, systematicky, srozumitelně. Pan profesor vytvořil touto publikací unikátní podklad ke srovnávání českého vzdělávacího systému se zahraničními. Ukazuje, že toto hodnocení není jednoduché, neboť v jednotlivých státech fungují dosti odlišné vzdělávací systémy. Proto také nelze stanovit jednoznačně, které země mají nejlepší vzdělávání. Přesto ale podle některých komparativních ukazatelů patří Česká republika ke skupině zemí s úspěšným vzdělávacím systémem. Kniha je určena jak odborníkům a studentům v pedagogice, školství a sociálních vědách, tak širší veřejnosti zajímající se o problémy vzdělávání. "Publikace je velmi užitečný a ̶ troufám si říci ̶ v rámci české pedagogické literatury jedinečný příspěvek k informaci o současných typech vzdělávacích systémů v Evropě a v nejdůležitějších mimoevropských zemích, o současných trendech a jejich slabých a silných stránkách. Je to kniha, která bezpochybně plní mezeru v dnešní pedagogické literatuře. Čerpá i z relevantních mezinárodních statistických a jiných vědeckých pramenů a v neposlední řadě navazuje na bohatou zkušenost autora badatele."