Objednávka

Dobrý designér to všechno ví!

Dobrý designér to všechno ví!
E-kniha

Bez hodnocení

Dobrý designér to všechno ví!

Bez hodnocení

E-kniha - pdf, epub, mobi

rok vydání 2016

Ihned ke stažení

Podrobnosti

O knize

Nová „učebnice designu“ představuje praktické postupy navrhování (nejen) webů. Ve třech obsáhlých kapitolách čtenáře seznámí s mnoha často přehlíženými, ale přitom nejdůležitějšími základy designérského řemesla. Podrobně představí všechny, s nimiž designér na každé zakázce pracuje — budoucí uživatele, zadavatele...
Nová „učebnice designu“ představuje praktické postupy navrhování (nejen) webů. Ve třech obsáhlých kapitolách čtenáře seznámí s mnoha často přehlíženými, ale přitom nejdůležitějšími základy designérského řemesla. Podrobně představí všechny, s nimiž designér na každé zakázce pracuje — budoucí uživatele, zadavatele zakázky i vlastní...
Nová „učebnice designu“ představuje praktické postupy navrhování (nejen) webů. Ve třech obsáhlých kapitolách čtenáře seznámí s mnoha často přehlíženými, ale přitom nejdůležitějšími základy designérského řemesla. Podrobně představí všechny, s nimiž designér na každé zakázce pracuje — budoucí uživatele, zadavatele zakázky i vlastní vývojářským tým — a věnuje se jejich vzájemným vztahům a častým úskalím spolupráce. Detailně vás provede celým procesem vzniku nového webu či aplikace od poptávky po dokončení, upozorňuje na důležitá a kritická místa, kde designéři často chybují, a poskytuje mnohé praktické návody a cenné rady. Tato knížka vás nenaučí, jak dostávat nápady, jak kreslit čáry nebo držet tužku. Ale snaží se rozkrýt a pomoci pochopit všechno to ostatní, co je pro design úspěšných webů — ale třeba i aplikací, židlí nebo domů — tolik důležité a pohříchu bývá v každodenní praxi opomíjené. První kapitola pojednává o pozadí práce designéra a ukazuje, jak klíčové a určující jsou vztahy mezi všemi zúčastněnými aktéry a jak je lze využít k vytvoření dokonalého designu. Prostřední, nejobsáhlejší část podrobně prochází všechny kroky designové zakázky: jak získat všechny podklady i jak je zpracovat, čemu všemu a v jakém pořadí se věnovat, abychom dosáhli skvěle fungujícího výsledku. Třetí kapitola se pak soustředí na vizuální stránku a ukazuje, jak pracovat s grafickými prvky, prostorem, barvami a jak jejich pomocí maximalizovat účinek designu. Pár slov o autorovi: Petr „Pixy“ Staníček — designér, vývojář, analytik a dlouholetý popularizátor nových trendů v tvorbě webů a aplikací. Jeden z prvních blogerů na českém internetu, sloupkař a publicista. V oboru designu, médií, reklamy a později i navrhování a tvorby webů pracuje profesionálně přes 20 let. Podílel se na tvorbě prvních pravidel přístupnosti webů pro Vládu ČR, pracoval pro mnoho významných firem i institucí, jeho služeb využívají klienti z celého světa.

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat